Fundación Amas - Inicio

Fundacion Amas - Inicio

OVERVIEW

The web page fundacionamas.org currently has a traffic ranking of zero (the smaller the higher page views). We have crawled five pages inside the website fundacionamas.org and found zero websites referencing fundacionamas.org. I detected one contacts and addresses for fundacionamas.org to help you correspond with them. I detected one social networking platforms acquired by this website. The web page fundacionamas.org has been on the internet for eight hundred and fifty-six weeks, twenty-nine days, one hour, and thirty-three minutes.
Mar 2008

FUNDACIONAMAS.ORG TRAFFIC

The web page fundacionamas.org has seen varying amounts of traffic all through the year.
Traffic for fundacionamas.org

Traffic ranking (by month) for fundacionamas.org

Traffic ranking by day of the week for fundacionamas.org

FUNDACIONAMAS.ORG HISTORY

The web page fundacionamas.org was began on on March 27, 2008. It is currently eight hundred and fifty-six weeks, twenty-nine days, one hour, and thirty-three minutes old.

WEBPAGE PERIOD

LINKS TO FUNDACIONAMAS.ORG

WHAT DOES FUNDACIONAMAS.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacionamas.org Mobile Screenshot of fundacionamas.org Tablet Screenshot of fundacionamas.org

Privacy Protection Service INC dba PrivacyProtect.org

Domain Admin

C/O ID#10760, PO Box 16

Nobby Beach, Queensland, QLD 4218

AU

FUNDACIONAMAS.ORG SERVER

Our crawlers identified that the main page on fundacionamas.org took five hundred and forty milliseconds to stream. I could not find a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider fundacionamas.org not secure.
69.61.116.77

dns13.yoursitesecure.net
dns14.yoursitesecure.net

We caught that this domain is implementing the Apache server.

Fundación Amas - Inicio

Fundacion Amas - Inicio

PARSED CONTENT

The web page fundacionamas.org had the following on the site, "Fundación AMAS apoyo integral a pacientes con enfermedades catastróficas y de mal pronóstico." I saw that the webpage said " Parcelación Aposentos Casa 308 Sopó - Cundinamarca - Colombia - Tel." They also said " 57 1 8788787 - E-mail funda amasyahoo." The meta header had fundación as the first optimized keyword. This keyword is followed by amas which isn't as important as fundación.

SEE SUBSEQUENT WEB SITES

A.M.A.S. Asociación Médica y Asistencia Social

Martes, 14 de mayo de 2013. PLANIFICACIÓN DE LA ECONOMIA SOCIAL A GRAN ESCALA CON NESTOR PALOPOLI Y LUIS PITTAU. Entra en este enlace y descubrí como reciclar botellas de plástico. Martes, 7 de mayo de 2013. 8226; SI cobrás Asignación Universal por Hijo. 8226; SI sos empleado Doméstico.

Bienvenido Fundación Amazonia

DE LA CALLE A LA VIDA. DE LA CALLE A LA VIDA. DE LA CALLE A LA VIDA. Conoce otros sitios que te recomendamos. De la calle a la vida. Os presentamos un vídeo que resume la visión y la misión de la Fundación Amazonia.

Fundación Arturo Merino Benítez

Profesoras del Colegio Tantauco ganaron AEP 2015 del Mineduc. Nuestra Señora de Loreto participa de torneo en Argentina. Gerente explica plan estrégico FAMB 2015. Colegio Nuestra Señora de Loreto. Educamos niños y niñas para ser personas íntegras y buenos ciudadanos. Un ambiente cálido y alegre. Colegio Nuestra Señora de Loreto - Las Condes.

Fundación América Indígena F.A.I

Motiva el respeto y la difusión de la sabiduría de las Antiguas Tradiciones Sagradas del Continente, para regresar a nuestra raíz de origen, promueve la valoración y preservación de nuestras culturas milenarias; la defensa y preservación de sus idiomas, sus tierras, su ecosistema, su diversidad cultural y modo de vida; también apoya sus luchas pacíficas por la defensa y promoción de sus derechos humanos sociales y culturales. Viernes, 17 de febrero de 2012.

Fundacion Americana para la Educación

C A L Certificado Americano de Lengua. Declarado de Interés Nacional por el Ministerio de Cultura y Educación de la Nación en 1992. En 1993 recibe el Voto de Estímulo de la Academia de Letras de la Argentina y la O. El maestro y la transformación social. FUNDACION AMERICANA PARA LA EDUCACION.